Powrót po dłuuuugiej nieobecności :)

     Witajcie Kochani :) Tak, tak, żyję i mam się nawet nieźle :) Sprawy domowe i zawodowe trochę mnie przytłoczyły i zaniedbałam moje blogowe życie :) Tak z dnia na dzień zostać mamą dwójki dzieci, gospodynią sporego, jeszcze w budowie domu i pracownikiem Zespołu Placówek Oświatowych to nie lada wyzwanie :) Mam nadzieję, że teraz już częściej będę do Was zaglądać. W tym tygodniu jestem na zwolnieniu - dopadło mnie choróbsko. Kuruję się jak tylko mogę, bo w sobotę wesele mojej chrześnicy - muszę być w formie :) Dziś kolejna odsłona świeczników, dla tych którzy lubią "niebieski". Odlane, zagruntowane, pomalowane i polakierowane :) Jeszcze ciepłe i pachnące jak bułeczki:)






22 komentarze:

  1. Bardzo oryginalne, nie widziałam takich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jeszcze potrafię zaskoczyć :)

      Usuń
  2. fajniutkie świeczniczki Justynko,wiem jak to jest z tym natłokiem zajęć i obowiązków-mnie też niedawno trochę przygniotły,ale fajnie że znowu jesteś!!-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja też się cieszę i postanawiam już na tak długo nie znikać :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jesteś Justynko bardzo dzielna i na pewno świetnie sobie ze wszystkim poradziasz. Podobają mi się te świeczniki. Możesz o nich coś wiecej napisać? Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) A odnośnie świeczników to mam gotową plastikową formę, odlewam z gipsu, czekam aż wyschnie, gruntuję, maluję i lakieruję, a później rozdaję komu się da :)

      Usuń
  4. No, no, bardzo ładnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wszystkie Twoje prace są wyjątkowe, pomysłowe i piękne :-) Witamy znów w świecie blogowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne świeczniki, myślę, ze dobrze spełnią swoją funkcję :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię Justynko...i życzę sił, zdrowia i w ogóle wszystkiego najlepszego. Fajnie że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, bardzo mi miło :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Witaj Justynko:) Swieczniki ciekawe, takie słoneczniki, jak lubisz:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Aniu, tak to prawda :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bardzo oryginalne. Śliczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne te świeczniki!
    Zapraszam do mnie
    Agata-Truskawkownia
    truskawkownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger