ButelkI "Kuchenne" :)

      Witajcie, witajcie :) Aż się żyć zachciało - za oknem piękne słońce :) Ja co prawda prycham i kicham, ale co tam :) Dzięki zwolnieniu jestem w stanie zrealizować kilka zamówień. Normalnie nie miałabym kiedy tego zrobić :) Dziś przedstawiam Wam pierwsze z nich. Otóż... moja dalsza znajoma poprosiłam mnie, żebym zrobiła dla niej dwie dekoracyjne butelki z kuchennym motywem. A że butle oklejone już były to robótka nie zajęła mi dużo czasu. Pewnie mało kuchenny ten motyw, ale zobaczymy... Miłego, słonecznego dnia Wam życzę :) Pędzę realizować kolejne zamówienia :)

21 komentarzy:

  1. Znajomej się na pewno spodobają :) pierwszy raz widzę taką farbę strukturalna... bardzo fajnie to wygląda...
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki :) To nie farba strukturalna :) Butelki są oklejone ręczniczkami i pomalowane :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. to mnie zaskoczyłaś... dostępne, tańsze niż farby i pasty strukturalne a wygląda wyśmienicie:)

      Usuń
  2. Justynko, one są cudne. Sama chciałabym mieć taki u siebie. Już zazdroszczę Twojej znajomej !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko jesteś bardzo, ale to bardzo miła :) dziękuję :)

      Usuń
  3. Ślicznie się prezentują:) Piękny masz motyw:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Małgosiu :) również Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne butelki i podoba mi się pomysł oklejenia ręcznikami. Dzięki temu zyskały ciekawy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat nie mój pomysł tylko Kasi :) ale oczywiście bardzo dziękuję :)

      Usuń
  5. Justynko motyw jest jak najbardziej kuchenny :) Pięknie wyszły te buteleczki :) Pozdrowionka i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mi się udało serwetki dorwać :) Dziękuję Jolu i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Justynko, buteleczki są cudowne na pewno pięknie będą prezentowały się w kuchni znajomej :-) Masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, buteleczki są cudowne na pewno pięknie będą prezentowały się w kuchni znajomej :-) Masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. mmmm to dobrze Mirku, może kogoś zainteresują :)

      Usuń
  9. piękna praca...i pomysł rewelacyjny
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te butelki :-)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger