Ogórki z curry

 Uwielbiam ogórki i robię na zimę ile się da :) "Żylety", kiszone, korniszony i sałatkę szwedzką robię na bank :) Postanowiłam jednak spróbować czegoś nowego i wynalazłam na blogu Kulinarka bardzo interesujący przepis. Wszystkim polecam.

  • 4 kg ogórków
  • 4 cebule
  • natka selera
Przygotowujemy czyste, wyparzone, litrowe słoiki. Do każdego słoika wrzucamy:
  • 2 plastry cebuli
  • kilka listków selera  
  • 6 ziarenek ziela angielskiego  
  • 8 ziarenek pieprzu czarnego  
  • łyżeczkę gorczycy 
Ogórki obieramy kroimy wkładamy do słoika i zalewamy letnią zalewą: 
  • 12 szklanek wody
  • 3 szklanki octu 10%
  • 4 szklanki cukru
  • 6 torebki curry
  • 4 łyżki soli
Słoiki zakręcamy i pasteryzujemy w piekarniku w 130 stopniach 20 minut.

2 komentarze:

  1. ciekawe, z curry nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jeden otworzyłam i posmakowałam, i polecam - naprawdę dobre :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger