Na prezenty :)

       Na dworze pada, w przeprowadzce przerwa, a ja snuje się pomiędzy śniadaniem a obiadem i nie wiem co mam robić. Malowanie nie wchodzi w grę gdyż za dużo mam do wyjmowania, a później do chowania. I nagle wpadłam na pomysł. Młoda ma bardzo wiele zaproszeń do koleżanek na imprezy urodzinowe i imieninowe, i odwieczny problem, co zanieść w prezencie. Wzięłam więc moje czarodziejskie pudełko z mnóstwem różnych różności i zrobiłam kolczyki - wesołe i kolorowe, na prezenty w sam raz :) Teraz ponoć neonowe kolorki w modzie są, więc mam nadzieję, że się będą podobały.




24 komentarze:

  1. Pomysłowe i faktycznie neony w tym sezonie letnim mają siłę przebicia,dla młodych świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Liczę na to, że trafiłam w gust :)

      Usuń
  2. Super. Uwielbiam w lecie nosić tego typu biżuterię. Chwilowo nie mogę niestety bo Syncio rzuca się na kolory jak sroka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie tak jak ja, i nawet się nie przejmuję tym, że już trochę za stara jestem na takie neony :)

      Usuń
  3. Pomysł świetny, przecież wszystkie dziewczyny lubią biżuterię:) Jestem za!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takowa nadzieję, choć kazałam Młodej na uszy patrzeć :)

      Usuń
  4. Fajne cudeńka...z daleka widać nawet w ciemności. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości to dopiero świecą, słaby aparat efektu nie ma :)

      Usuń
  5. Śliczne kolczyki, takie letnie i kolorowe:)
    dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelinko :) W zabawie biorę udział z radością :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. No i super prezenciki :) a kolorki żywe, dla młodych w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I po problemie prezentowym :) Chwila roboty i mamy co rozdawać :)

      Usuń
  7. Wspaniały pomysł! To zrobiłaś pewnie młodej niespodziankę? Są naprawdę bardzo ładne. Pozdrawiam Justynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak młoda zadowolona, teraz będzie rozdawać na prawo i lewo :) Pozdrawiam Ewuniu :)

      Usuń
  8. Świetne! Piękne kolory :) faktycznie super prezent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko Justyno Justyna!!! gdzie się podziewasz? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już jestem Kochana, po małej przerwie :)

      Usuń
  10. Justynko kolczyczki śliczne :) Bardzo chciałam Ci podziękować za super broszkę oraz za niespodziankę kartkową :) Uwielbiam haft matematyczny, a Twój jest rewelacyjny. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, to ja bardzo Ci dziękuję za udział w Candy :) Bardzo się cieszę, ze drobiazgi się podobały - pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Dzień dobry, jestem zainteresowana współpracą z Pani blogiem, proszę o kontakt:) wspolpraca@armadeo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Ręcznie zrobione prezenty to najlepsze prezenty jakie można dostać. Są oryginalne i niepowtarzalne, te kolczyki wyszły Ci bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger