Co z tym koniem? :)

    Witajcie, witajcie, ale u mnie pochmurno :) Mam nadzieję że się pogoda poprawi bo prania mam mnóstwo :) W domu dalej sajgon :) Ja podchodzę lajtowo, a co tam jedna kanapa pod ścianą, druga na środku salonu, możemy spokojnie na nocleg zapraszać :) Ale ja nie o tym :) Otóż dostałam zamówienie na zakładkę z koniem i się przeraziłam. No takich to ja zdolności nie mam żeby konia namalować :) Długo się zastanawiałam i zgodziła się namalować, ale bajkowego :) Przedstawiam Wam mojego pierwszego w życiu konia :) - na zdjęciu z Atomówką. 

16 komentarzy:

  1. Konik jak...malowany. Ja osobiście jestem pod wrażenie,,,zresztą jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kon jest cudny a nowa wlascicielka szczesliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze :) Jakikolwiek by był byle się podobał :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miło, że do mnie zajrzałaś - pozdrawiam :)

      Usuń
  4. zupełnie jak koń Lucky Lucka :) super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że podobny, bo to miał być właśnie on :)

      Usuń
  5. czy ta dziewczynka to "Bubbles" ? :D taka amerykanska bajka, ogladalam jak bylam mala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się to Bubbles - jedna z trzech Atomówek :)

      Usuń
  6. konik wyszedł rewelacyjny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie:) Bardzo precyzyjnie, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jak mi miło :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger