Zwycięzcy :)

  O matko najdroższa :) Przepraszam, że dopiero teraz ogłoszenie wyników Candy :) Ale jazda... życie rodzinne całkowicie mnie wessało :) Jestem w trakcie przeprowadzki do nowej rodziny i remontu nowego domu :) Wszyscy szczęśliwi, a Kira i Hektor mają wreszcie swoją prywatną, osobistą trawę :) W tym czasie nie próżnowałam - malowałam zakładki na rozpoczęcie roku szkolnego - wkrótce Wam pokażę :) Dziękuje wszystkim, którzy wzięli udział w świętowaniu mojego szczęścia - było mi bardzo miło :) A teraz wyniki i zwycięzcy Candy:

Jolanta Turoń
Monia Fioletowa 
Małgorzata Śliwka

Gratuluje i czekam na maila z adresem do wysyłki :)

5 komentarzy:

  1. Justynko to mnie zaskoczyłaś :) Zupełnie się nie spodziewałam. Ależ się cieszę :) Dziękuję za miłą zabawę i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu znalazłam wolną chwilkę dla bloga i nagle widzę u Ciebie moje imię ;))) Dziękuję w przerwach fruwania pod sufitem ;))) Buziaki ogromne i słodkie dołączam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa :):) nie wierzę, jejciu jak mi miło!!!
    dziękuję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger