Ciasto z trukawkami i borówkami:)

   Tak pięknie na dworze, słonko świeci, ptaszki śpiewają :) Dzieciaki śpią to mam wolną chwilę :) Dziś Mały jedzie do babci nad morze na weekend a my (mam nadzieję, że Młoda pomoże) zaczynamy remont ich pokoju. Ale ta moja rodzinka to same łasuchy :) Ja tylko od nich odstaję, choć na ciacho do kawki się skuszę :) Więc takie oto kawkowe ciacho Wam przedstawiam :) Przepis od Kirki już kiedyś prezentowałam, ale jako szarlotkę, dziś krok po kroku pokażę jak to "popełniam" :)


Składniki:
25 dkg KASI

1 szklanka cukru

2 szklanki mąki 

1 budyń śmietankowy

3 jajka
łyżeczka proszku do pieczenia
Masło utrzeć z cukrem i ucierając dodać resztę składników. Ciasto wychodzi bardzo gęste. 2/3 ciasta wykładamy na blachę - można pomóc sobie łyżką maczaną w wodzie. Na ciasto wykładamy owoce, tutaj truskawki i borówki amerykańskie, ale to ciasto nadaje się pod każde owoce :)


Na owoce  łyżką nakładamy resztę ciasta. Ciasto na wierzchu pięknie nam się rozleje w czasie pieczenia. Pieczemy około 40 minut w 160 stopniach. 

 
Pieczemy około 40 minut w 160 stopniach. 


Gdy wystygnie posypujemy cukrem pudrem. Gotowe :) Ciasto szybkie, niedrogie i smaczne. Godne polecenia :)

16 komentarzy:

  1. ymmmm, wygląda smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam. Takiej wersji jeszcze nie robila.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz :) Ciasto wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie...kocham budyń i ciasta z nim. Robiłaś Justynko jabłecznik z budyniem? Jak nie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elu robiłam tylko to ciacho z jabłkami, można to podciągnąć pod jabłecznik :)

      Usuń
  5. No nie! jest wieczór a ja oglądam takie pyszności u Ciebie. Aż ślinka pociekła. Ale nie! do lodówki już dziś nie zajrzę :) a i tak bym nie znalazła tam takich pyszności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że masz Moniczko w sobie tyle samozaparcia :) ja już przez samo odwiedzanie kulinarnych blogów tyję :) Tak trzymaj :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wypróbuję z malinami pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj aż zatęskniłam za latem patrząc na takie wspaniałe owocowe ciasto :-)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger