Serwetnik z koralików

 Witajcie Kochani. Wróciłam wczoraj z Jarmarku Katarzyńskiego w Toruniu i teraz będę miała więcej wolnych chwil na zaglądanie do Was. Niesamowite bogactwo rękodzielniczych tworów, kolorowo i ciekawie. Kto ma niedaleko do Torunia zachęcam - Jarmark trwa do następnej niedzieli. 


Wróciłam, rozpakowałam się i od razu z przerażeniem stwierdziłam, że jutro urodziny Werki, dzieciaki przyjdą, coś na stół by się przydało. Usiadłam więc do serwetników z koralików. Potrzebujemy drut i koraliki, a później to już tylko pomysł na założenie. Zrobiłam takie bardzo kolorowe, bo pogoda piękna, impreza na tarasie więc będą pasować.

13 komentarzy:

  1. piękna kolorystyka...świetnie pasuje na imprezkę na tarasie
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) mam nadzieję, że dziewczynkom się spodobają :)

      Usuń
  2. super pomysł i jestem pewna że wzystkie dziewczynki na przyjęciu będą zachwycone-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) mam nadzieję, że się im spodobają :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. OoO super pomysł, a tak wiele kolorków sprawi, że każda serwetka będzie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Moniko o tym to ja nie pomyślałam :)

      Usuń
  4. świetnie pomyślane! takie proste i śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu bardzo mi miło :) Pozdrawiam Cie bardzo gorąco :)

      Usuń
  5. A Justynka znów tworzy cudeńka:) ładne te serweteczki i kolorystyka bardzo wesoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu :) to takie tworzenie z zapotrzebowania :) tak trochę byleby było :)

      Usuń
  6. Świetna robota, Ty to masz pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne! super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger