Mus truskawkowy na zimę :)

 Uwielbiam delektować się smakiem truskawek zimą :)  Mrożony mus truskawkowy jest wspaniałym dodatkiem do deserów. Wystarczy truskawki umyć, oberwać szypułki, zmiksować same, albo można dodać cukru do smaku, ale nie jest to konieczne, przełożyć do pojemniczków i zamrozić :) 


Zrobiłam dziś z dwóch kilogramów, lekko dosłodziłam :)  Moja zamrażalka jest niestety ograniczona i nie mogę sobie pozwolić na to co bym chciała :) W przyszłości zamierzam sprawić sobie dużą szufladową - wtedy to zaszaleję :)

3 komentarze:

  1. Tak, tak kupuje się większe, a później i tak brak miejsca:P
    A tego czerwonego cudeńka dwa pojemniczki dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się ze mną, bo wszystkie pojemniki jej wyniesiemy:)

      Usuń
    2. No to dawać dziewczynki, wbijajcie do mnie na wieś, zapraszam :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger