Candy :)

  Kochani bardzo serdecznie zapraszam Was na moje Wakacyjne Candy. Chcę się przez to podzielić niesamowitą radością rozpoczęcia nowego etapu mojego życia :) Życie na wsi przyniosło mi miłość, dom i rodzinę :) To dla mnie nowość po latach samotności, szukania swojej drogi i odkrywania siebie :) W końcu jestem szczęśliwa :)

Wszyscy którzy chcę wziąć udział w świętowaniu mojego szczęścia proszeni są o:

  1. Udostępnienie baneru wraz z linkiem do Candy na pasku bocznym swojego bloga.
  2. Pozostawienie komentarza pod postem o chęci udziału w Candy, z mailem i adresem swojego bloga - chętnie do Was zajrzę.
  3. Miło mi będzie jeśli zostaniesz publicznym obserwatorem mojego bloga nie tylko na czas zabawy.
  4. Zapisz się do 15.07.201.
Do wygrania:

Zawieszka
Broszka
Kolczyki

Zapraszam do zabawy :) Dzielcie ze mną moją radość :)

22 komentarze:

  1. kochana, cieszę się Twoim szczęściem, ale przecież wiesz, prawda? :)
    do takiego candy muszę się zgłosić, bo to tak, jakbym faktycznie dzieliła Twoje szczęście :)
    zostawiam buziaki i przytulańce :******

    maila mojego masz, zaraz wrzucę banerek u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez ogromnie sie ciesze i wiem ze bedziesz szczesliwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiolandia kibicuję, szczęścia życzy i do candy przystępuje!

    baner już wisi: http://misiowepodrozowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze....cieszę się Twoim szczęściem...ale to wiesz.
    Po drugie...jestem pod wrażeniem Twoich zdolności...i to też wiesz.
    A po trzecie...idę wkleić, ale u mnie chyba baner nie pójdzie..na pl. Ale od czego bloger...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pewnego czasu obserwuję Twojego bloga i jestem pod wrażeniem, jakie dzieła sztuki potrafisz robić:-)
    Z chęcią wezmę udział w Candy
    http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com

    Życzę samych słonecznych dni w życiu:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. pozytywnie na 100% i to mi się podoba:)
    Tradycyjnie obserwuję i się zgłaszam - nie mogę przegapić takich rarytasów:)
    http://efkakartki.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że wezmę udział w Twojej zabawie :) Mój blog: http://robotkijolci.blogspot.com/
    adres email: jolkaturon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się razem z Tobą Twoim szczęściem i serdecznie gratuluję! Jasne, że biorę udział w zabawie, a nuż dopisze mi szczęście! Do losowań nie mam szczęścia, za to w miłości tak! Tobie też życzę abyś stale była szczęśliwa w miłości i tak pozytywnie nastawiona do życia!

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się oczywiście :) już wrzucam banerek, a bloga mojego znasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się zgłaszam do Twojego szczęśliwego Candy :) pozdrawiam
    http://belbo1101.blogspot.com/
    belbo1101@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, całym sercem jestem z Tobą i cieszę się Twoim szczęściem. Oczywiście biorę udział w Twoim Candy i nawet banerek już dodany:) Ściskam mocno i serdecznie i życzę samych szczęśliwych dni!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również wezmę udział w świętowaniu Twej radości.
    ffinezyjnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję szczęścia, odnalezionej drogi:) wspaniale, naprawdę się cieszę:) ja również za czymś takim podążam jednak jak na razie nie do końca mi się udaje. Za to chcę wziąć udział w świętowaniu, to wielka przyjemność:)banerek już u mnie wisi: http://liona-mojepasje.blogspot.com/ e-mail: kastorm4@wp.pl
    Śliczny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To wspaniałe Justynko, że znalazłaś swoje miejsce na ziemi i jesteś szczęśliwa. Życzę Ci żeby tak pozostało na zawsze. Z przyjemnością wezmą udział w zabawie. Mojego bloga znasz a banerek zabieram. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę udział! cieszę się z Twojego szczęścia :) taka wspaniała osoba zasługuje na to co najlepsze :)
    banerek na : http://www.sweetheartbypoli.blogspot.com/
    e-mail: paulinaczyz@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  16. zdążyłam :) staję w kolejce oczywiście.
    Oby szczęście trwało wiecznie !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciesze się, że odnalazłąś swoje szczęście:) Poświętuję razem z Tobą i jednocześnie zapraszam do mojej zabawy na blogu:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    obserwuję jako My preciousssss

    Pozdrawiam serdecznie :) i dalszego szczęścia życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. Przede wszystkim gratulacje dla Ciebie i życzenia, aby odnalezione szczęście nigdy się nie zagubiło ;) Na liście podglądaczy jestem bez względu na zabawę ;) Buziaki ogromniaste ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję złapania swojej porcji szczęścia. Na candy oczywoście się zapiszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Justyno, to wspaniale, że odnalazłaś Swoje Miejsce na Ziemi :)) Serdecznie gratuluję i życzę Ci aby Twoje szczęście trwało jak najdłużej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger