Z serduszkami :)

   Dawno, dawno temu dostałam od Melodyjki paczuszkę z serduszkami. Przeleżały one w moim pudełku ze skarbami jakiś czas, bo nie miałam na nie żadnego pomysłu. Najpierw zawiesiłam je na biglach, ale nie wyglądały ciekawie. Dopadłam więc do drewnianych kółek, pomalowałam je na różne kolory i tak powstały serduszkowe kolczyki. 


Teraz mam co rozdawać rodzince :) W sumie nie ma się co chwalić, bo pracy z nimi było bardzo mało, ale myślę, że okazja do założenia na pewno się znajdzie :)





27 komentarzy:

  1. ależ są piękne, różowe mnie urzekły:) cudeńka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Różowe dyndają na uszkach mojej siostry, też jej się najbardziej podobały :)

      Usuń
  2. wszystkie piękne ale czarne najbardziej w moim guście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  4. Witam serdecznie, dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:) śliczne kolczyki:) brakuje mi tu tylko czerwonych:)a urzekły mnie granatowe:} będę zaglądała częściej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do oglądania :) ja również chętnie będę Cię odwiedzać :)

      Usuń
  5. To, że nie włożyłaś w nie dużo czasu - znaczy tylko, że można stworzyć coś bardzo ładnego i ciekawego nawet na szybko i bez używania wielu materiałów, tak więc tym bardziej to jest na plus :) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda pracy było niewiele, ważne że efekt nawet, nawet... :)

      Usuń
  6. bardzo pomysłowe Justynko...pozdrawiam cieplutko życząc dużo inspiracji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Bożenko :) mam nadzieję, że wena mnie nigdy nie opuści :)

      Usuń
  7. Super kolczyki :) różowe najbardziej przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wiedziała, że różowe będą się cieszyć takim powodzeniem zrobiłabym więcej :)

      Usuń
  8. przyznałam Ci wyróżnienie na http://efkakartki.blogspot.com/2013/05/kartki-ze-stemplem-i-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Ewelinko :) Jest mi bardzo miło, ze doceniłaś moją pracę :)

      Usuń
  9. Serduszka cudne.... A jak Ci Skarbeczku idzie dieta? Była sobota, a ja nie mam sprawozdania :>:DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawozdanie spóźnione, ale będzie Eluniu :)

      Usuń
  10. ale masz super pomysły na te piękne kolczyki :-)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger