Ochota na śledzia :)

  Kochani, dziś dziesiąty dzień mojej diety i dupka o 3 kg lżejsza. Szału nie ma bo normalnie na I fazie Dukana ludzie tracą po 15 kg. Ja niestety muszę odpokutować rzucenie papierosowego nałogu. Przynajmniej tym to usprawiedliwiam. Nie poddaję się jednak i walczę zaciekle i zajadle dalej :) Jeszcze 14 kg muszę zgubić :) Trzymajcie kciuki :)
Dziś przyszła na mnie śledziowa ochota i tym co na diecie polecam. 


1 ugotowane na twardo jajko
1 płat śledziowy
1 korniszon
szczypiorek
4 grzybki marynowane
jogurt naturalny
sól
świeżo mielony pieprz 
papryka

Śledzia wymoczyć w mleku lub wodzie - jak kto woli :) Osuszyć i owinąć nim obrane jajko. Korniszona, szczypiorek i grzybki drobno kroimy. Dodajemy jogurt - ilość taką, żeby się wszystko połączyło. Doprawiamy solą i pieprzem. Wykładamy większość na talerzyk, położyć jajko zawinięte w śledzia, na niego resztę sałatki i posypać papryką, ja udekorowałam jeszcze rzeżuchą. Nasyciłam swą ochotę śledziową i najadłam się jak bąk :) Polecam

7 komentarzy:

  1. Kobieto !!! nie grzesz i nie narzekaj. Trzy kilogramy to dobry wynik...nie patrz na innych. Wiedz jedno...szybki spadek zazwyczaj owocuje szybkim jojo, a tego być nie chciała. A więc sobie chudnij spokojnie i powoli. Niech się organizm przyzwyczaja do nowego, a będzie dla Ciebie na pewno dużo łaskawszy niż po jakimś szoku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świętą prawdę powiadasz Kochana, juz nie narzekam, obiecuje, ze koniec z pierdolamento :)

      Usuń
  2. Podziwiam ludzi, którzy są na diecie bo to strasznie trudne.
    Trzymam kciuki aby udało ci się schudnąć tyle ile chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie mogłam się przekonać do żadnej diety ale ta bardzo mi odpowiada, przede wszystkim dlatego, że mogę jeść ile chcę i kiedy chcę :)

      Usuń
  3. Gratuluję 3 kg w ciagu 10 dni to jest dużo. Nabrałam też ochotę na śledzia bo wygląda apetycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no to prawda, jakby tak 3 kg co 10 dni to szybko zgubiłabym nadmiar wagi :)

      Usuń
  4. Walka z nadmiernymi kilogramami jest zawsze ciężka... wiem po sobie też walcze ale ja mam tylko 10kg do zrzucenia, albo aż 10 :P
    życzę powodzenia i sobie i Tobie:) trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger