Marynata do karkówki z grilla

 Dziś mamy grilla i szaleję od rana. Muszę upiec rogaliki, zrobić dwie sałatki, karkówkę i kaszankę :) Szukałam więc inspiracji na marynatę do karkówki i znalazłam na http://gotowaniecieszy.blox.pl/ - polecam. Oczywiście musiałabym zmienić nazwisko, żeby czegoś w przepisie nie pozmieniać :)


  • 0,5 szklanki oliwy
  • 3 ząbki czosnku
  • 1 cebula
  • 2 liście laurowe
  • 1 łyżeczka soli
  • 1 łyżeczka pieprzu ziołowego
  • 1 łyżka przyprawy grillowej
  • 1/2 łyżeczki chilli
  • 1 łyżeczka ziół prowansalskich
  • 1 łyżeczka suszonego majeranku
  • 1 łyżka słodkiej papryki
  • 1 łyżeczka musztardy
  • 2 łyżki ketchupu
Mięso pokroiłam w plastry i delikatnie rozbiłam. Czosnek i cebulę przepuściłam przez praskę. Wszystko połączyłam w misce i dobrze wymieszałam, "wytaplałam" karkówkę w marynacie i włożyłam do lodówki. Na wieczór będzie jak znalazł. 

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Chyba najbardziej lubię karkówkę z grilla, no oprócz kaszanki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. była rewelacyjna, mięsko rozpływało się w ustach :) przez to rozbicie, było upieczone w parę minut :)

      Usuń
  3. zabieram marynatę do swoich kulinarnych zbiorów - robię trochę inaczej ale wszystko trzeba wypróbować - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger