Kwiatowe zawieszki

   Witajcie :) Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa :) Znalazłam dziś pozostałości drewnianych kółek i postanowiłam coś z nimi zrobić. Na kolczyki się nie nadają bo rzadko kto lubi takie duże. Na dodatek zostały tylko trzy, więc nie było jak. Choć dzięki nim przypomniały mi się czasy jak się nosiło w jednym uchu duży kolczyk, a w drugim jakieś maleństwo - ciekawa jestem czy pamiętacie. Ale dopóki ta moda nie wróci nie robię pojedynczych kolczyków :) Tak więc powstały trzy kwiatowe zawieszki, które pragnę Wam zaprezentować :) Oto one :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :-) Jesteś niesamowicie twórcza :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, bardzo mi miło, ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. ja też pamiętam czas, kiedy to w uszach wieszało się wielkie kolczyki :D czasem aż ucho sie wyciągało, niebezpiecznie naciągając dziurkę :) to były piękne czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, były :) ale moda co jakiś czas wraca - ponoć :) wiec może jeszcze będą :) na takich wielkich można się rozwinąć :)

      Usuń
  3. piękne, a jakie soczyste kolory:) mnie się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Mam nadzieję, że szybko znajdą właścicielki :)

      Usuń
  4. Naprawdę są bardzo ładne:) Gdyby były troszkę większe, chętnie powiesiłabym takie cudeńka na ścianie jako ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger