Kartka Komunijna :)

                    Witajcie Kochani. To ja dietujące, tworzące rude babsko :) Dieta idzie dobrze, ale żeby nie popaść w paranoję postanowiłam ważyć się co sobotę - czyli oby do soboty :) Ale ja tu dziś nie o diecie :) Zamówionko dostałam od Muchomorka na kartkę mą, wyszywaną, dla brata jego, najmłodszego, z okazji I Komunii. Odkurzyć nieco trza było pudło z nićmi i cekinami i najpierw na kartce jakiś wzór wymyślić, coby go potem w dziurki zamienić :) Szczerze rzeknę, żem jeszcze z tej okazji kartki nie dziergała. Ale że ja długo medytować nieskoram, wzięłam, zrobiłam, Muchomorek odebrał i sprawa załatwiona. Oglądajcie, oceniajcie, sama nie wiem do końca co o niej sądzić, choć jak na pierwszą to raczej udana :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kartka komunijna! Tak precyzyjnie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła rewelacyjnie! Wiem, jak to jest być na dietach wykluczających różne produkty - ale ostatnio jakoś tak nie potrafię się na nich utrzymać :P i nawet nie próbuję, jem zdrowo i wartościowo. I taka dieta jest najlepsza!

    Ale trzymam kciuki, żeby na Dukanie się udało! (chociaż po stosowaniu jej zdecydowanie jestem przeciwnikiem)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest. To prawda Justyna zdolna bestia jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Masz talent naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane dziewczynki - Joanno, Elżbieto, Izabelo, Katarzyno i Jagodo :) dziękuję Wam za tak miłe słowa, aż mi się żyć i cudować dalej chce :) Jest mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rude babsko? A nie pomyślałaś, że rude jest piękne? Na zdjęciu widać tylko kawałek ale jakoś nie wyglądasz mi Justynko na grubaskę i nie rozumię dlaczego tak usilnie się odchudzasz. Więcej wiary w siebie!!! Tworzysz piękne rzeczy (to o kartce) więc masz piękne, wrażliwe wnętrze. Musisz polubić siebie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest świetna i podziwiam Cię za to, że wszystko ręcznie wyszyłaś - super robota:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger