Dietetyczna sałatka śledziowa :)

    U mnie dziś znów śledzik :) No co ja mogę poradzić na to, że tak je lubię :) Dziś zwykła sałatka przyrobiona na dietetyczną. Na jedną porcję damską :) bo pewnie mężczyźni woleliby zjeść więcej :)


- jeden filet śledziowy wymoczony z solanki
- jedna niewielka cebula
- jeden ogórek konserwowy
- jedno jajko ugotowane na twardo
- dwie łyżki jogurtu naturalnego
- łyżeczka chrzanu
- natka pietruszki
- sól, pieprz świeżo mielony
Z jajka wyjmujemy żółtko, a białko kroimy drobno, śledzia, cebulę i ogórka w kostkę, pietruszkę drobno. Żółtko rozgniatamy i mieszamy dokładnie z jogurtem, chrzanem, solą i pieprzem. Wszystko ze sobą łączymy i mieszamy. Odstawiamy do lodówki żeby się przegryzło - mniam, polecam :)

6 komentarzy:

  1. i znowu idealny przepis dla mnie :) na pewno wypróbuje. :) nawet ładnie wygląda ta sałatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) jak się ją ą je nie czuje się na diecie :)

      Usuń
  2. uwielbiam śledziki w każdej postaci, a Twoja sałatka wygląda przepysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepis na sałatkę w sam raz dla mnie. Mój sezon na odchudzanie właśnie się rozpoczął, więc jest to strzał w dziesiątkę:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger