Butelka "Kamieniczki"

  Przedstawiam Wam moją pierwszą w życiu butelkę, oklejoną papierowym ręczniczkiem. Pomysł zaczerpnęłam  z bloga Kasi "Kreatywne dekoracje" - zapraszam do niej, świetne pomysły :) Butelka miała być wstępnie ozdobiona technika decoupage, ale kolejny raz skapitulowałam i wolałam ją pomalować. 


 Już kilka lat zabieram się do decoupage, tak jak pies do jeża. Może się kiedyś przekonam. Butelka, którą Wam prezentuję nie jest jeszcze polakierowana. Wtedy kolory będą intensywniejsze. Bardzo jestem ciekawa czy Wam się podoba :) 


19 komentarzy:

  1. Bardzo,;)tez tak czasem "dlubie"

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie malujesz - moim zdaniem to dużo trudniejsza sztuka, niż decu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu, ja również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Hej super wyszło :) ale widzę, że ten decoupage już Cię trochę męczy czy zacząć czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja, jako typowa lewa ręka do wszelkich takich robótek, jestem tym bardziej zachwycona Twoimi dziełami :) wszystkimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za to jak gotujesz, uhm :) też jestem zachwycona Twoimi kulinarnymi dziełami:)

      Usuń
  5. Cudne są!!!!! Ty to masz talent koleżanko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli świecznik jest robiony przez Panią od podstaw to nie widzę problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się podoba! Ładny wzór na dole wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna ta buteleczka-no i talent malarski też masz-po co masz robić decoupage jak tak pięknie sama malujesz-super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak po prostu chciałam poznać i sprawdzić się w nowej technice :)

      Usuń
  9. Wyszła super! bardzo byłam jej ciekawa i jestem zachwycona Justynko. Sama pomalowałaś to już w ogóle rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) miło mi, że tak piszesz, bo Twoje butelki są zachwycające :) opinia Mistrzyni mnie podtrzymuje na duchu :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger