Serwetniki z koronką

 Fajnie mieć w domu dekoracje, które się zrobiło samemu. Dziś proponuję stojące serwetniki z koronką, albo jeśli nie wpadną Wam w oko - tradycyjne




Będziemy potrzebować:
  • kolorowy papier 
  • koronkę
  • klej
  • nożyczki
  • tasiemkę satynową
  • opcjonalnie kawę :)
    Z kolorowego brystolu wycinamy prostokąty 9x13 cm i sklejamy krótszy bok tworząc rurkę. Przyklejamy koronkę - ja użyłam dwóch stykających się ze sobą pasków, a w miejscu łączenia przykleiłam satynową tasiemkę zawiązaną w kokardkę.


    Jeśli nie podobają Ci się stojące serwetniki, możesz zrobić tradycyjne. Wycinasz prostokąt 4x13cm, sklejasz krótsze boki, przyklejasz koronkę i tasiemkę - serwetnik gotowy. 

    Artykuł dostępny na: Przepis na Kobietę

    12 komentarzy:

    1. Takie proste, a jakie fajne:) Bardzo mi się podoba.

      OdpowiedzUsuń
    2. Jakie to ładne, a najważniejsze że proste w wykonaniu :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Bardzo proste w wykonaniu, a do tego bardzo efektowne - super! Pewnie kiedyś pomysł wykorzystam :]

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jak wykorzystasz będzie mi bardzo miło :) Będzie to dowód, ze moje pomysły na coś się przydają :)

        Usuń

    Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

    Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger