Przepiękny komplecik od Kirki :)

  Podziwiam Kirkę, że ma tyle cierpliwości do wyplatania takich drobnych koralików. Kiedyś siedziałam u niej na kawie i na własne oczy mogłam się przekonać ile to pracy. Ja z moim dziwnym charakterem pewnie rzuciłabym tę całą robotę w kąt. Może zrobiłabym jeden, żeby się przekonać jak wygląda, ale do drugiego nikt by mnie nie namówił. Jak pierwszy raz zobaczyłam ten komplet zachwyciłam się i zakochałam do szaleńtwa. 


A Kirka, jak to Kirka nie dała mi długo czekać. Dostałam od niej w prezencie i zakładam w najważniejsze dni mojego życia z wiarą, że przyniesie mi szczęście. Wystarczy zajrzeć - zapraszam - jeśli chcecie obejrzeć inne wyplatane naszyjniki  albo bransoletki

2 komentarze:

  1. No i tu by się przydało jakieś zdjęcie poglądowe na Tobie :) bo manekiny z linku z redcard nie mają głowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba się nie odważę :) ale można uda mi się znaleźć jakiegoś żywego manekina :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger