Motyle :)

   Motyl to delikatność, wrażliwość i piękno, niestety bardzo ulotne. Na świecie jest około 200 tysięcy gatunków motyli. Są symbolem przeobrażenia, dążenia do światła, duszy, zmartwychwstania i zbawienia. Już dawno temu kupiłam motylki i przeleżały swoje w moim pudełku pełnym skarbów :) Jakoś nie miałam na nie pomysłu, aż do dziś. Pomysł wpadł wraz z promieniami wiosennego słońca. Kolczyki proste, niewiele z nimi roboty, a efekt - nawet, nawet :)  


Lwica uwielbia motyle prawie tak samo jak ja słoneczniki :) Dlatego te kolczyki na pomarańczowym tle dostanie ode mnie w prezencie :) 

8 komentarzy:

  1. Te na pomarańczowym tle są najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wybrałabym na czarnym tle, ale cóż ja to "zboczona" jestem :)

      Usuń
  2. Wszystkie bardzo ładne - wybór koloru zależy od preferecji ;) mnie wpadły w oko zielone - śliczne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :) dzięki :)

      Usuń
  4. Piękne te czarne z motylem :-)
    Witam serdecznie! Zapraszam po wyróżnienie Liebster Blog do mnie!Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyróżnienie, bardzo mi miło już pędzę :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger