Anioł Cahethel

  Anioł Cahethel, którego imię oznacza boska cześć opiekuje się urodzonymi w ostatnich dniach kwietnia. Odpowiada on za dochody z rolnictwa i innej pracy fizycznej, chroni przed pokusami i zdradą, jest opiekunem rolników, nauczycieli i sportowców. Ochrania przed złem, wypadkami, kradzieżami i napadami. Anioł ma niezwykłą moc odpędzania klątw, czarów i uroków. Eliminuje wszystkie niepomyślne wydarzenia, a osoby mogące zaszkodzić – oddala z otoczenia. Przynosi nam spokój i bezpieczeństwo życia. Zapewnia płodność Ziemi i dobre zdrowie człowiekowi.

10 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć takiego aniołka co chroni przed złem tego świata;)Gdyby był jeszcze tak ładny:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny:) zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyróżnienie :) ale milutko :)

      Usuń
  3. Dopiero w komentarzu powyższym zauważyłam, że Ewelina Cię wyróżniła. No trudno. Wyróżnienia masz dwa, bo ode mnie też :) chyba za sprawką tego Anioła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale niespodzianka, dwa w jednym dniu, tego to się nie spodziewałam, dziękuję :)

      Usuń
  4. Właściwie to mimo iż trudno,zawsze jakoś tam idzie..Widocznie chroni by nie było całkiem źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć to co nam zsyła los nie jest ponad nasze siły ;0 mnie tez niejednokrotnie wydawało się, że gorzej już być nie może, że nie dam rady, że cały świat zwalił mi się na głowę, ale z perspektywy czasu patrząc nie było aż tak źle :) dałam radę :) a wiara, choćby w Anioły, pomaga przetrwać w ciężkich chwilach :) Powodzenia i wiary w to, że będzie dobrze życzę :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger