Jające :)

Nasz szaraczek zając
Przykicał w Wielkanoc.
Długie uszka, uszka miał
koszyczek pełen jaj.
Spytał: gdzie jest kurka
co ma złote piórka?
I poprosił: „ Kurko ma,
Daj mi jajka, jajka dwa.”
Kurka pomyślała
I tak powiedziała:
„Nie dam jajek, nie dam ci,
bo kurczaków braknie mi.”

Przyszedł czas na kolejne świąteczne ozdoby :) Dziś przedstawiam Wam krzyżówkę jaja z zającem - nazwaną przeze mnie JAJĄCEM :)  Wesołe Jające będą kicały po świątecznym stole :) Szukałam w internecie - czy ktoś już wcześniej wymyślił taki oto nowy gatunek, ale nic nie znalazłam :) Za to w ręce wpadł mi wierszyk dla dzieci, który rewelacyjnie do Jajęcy pasuje :)

10 komentarzy:

  1. Jające są prześliczne! Od razu wpięłam na Pintereście. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jające - super nazwa :D


    Justyno, zapraszam Cię do wzięcia udziału w mojej akcji "Odchudzamy nasze dania" :) wszystkie informacje znajdziesz u mnie na blogu :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję z dzika rozkoszą biorę udział :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna nazwa,w życiu chyba bym na to nie wpadła :)
    Wykonanie również ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam sie w Twoich Jającach - są cudne:))))

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger