Śmietankowa szarlotka

   Wspaniała szarlotka smakowita i pachnąca - przepis od Kirki :) Szukałam prostego i stosunkowo szybkiego przepisu na ciasto jabłkowe do kawy. Okazało się, że właściwie do wszystkich owoców ono pasuje. 


Składniki:
25 dkg KASI
1 szklanka cukru
2 szklanki mąki 
1 budyń śmietankowy
3 jajka
jabłka do szarlotki, mus owocowy albo świeże owoce
1 łyżeczka proszku do pieczenia
Masło utrzeć z cukrem i ucierając dodać resztę składników. Ciasto wychodzi bardzo gęste. 2/3 ciasta wykładamy na blachę - można pomóc sobie łyżką maczaną w wodzie. Na ciasto jabłka i na wierzch resztę rzucamy gdzie popadnie - ważne żeby na blachę trafić :) Ciasto na wierzchu pięknie nam się rozleje w czasie pieczenia. Pieczemy około 40 minut w 160 stopniach. Gdy wystygnie posypujemy cukrem pudrem. Do ciasta najlepiej wykorzystać jabłka do szarlotki.
Artykuł publikowany również na Przepis na Kobietę

10 komentarzy:

  1. Polecam! Pychotka!
    Kirka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna! Pyszne lody do niej i jestem w 7 niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny przepis, na pewno wykorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ciasto rewelacyjne, na prawdę warto :)

      Usuń
  4. Justynko kochana szukam przepisu na najlepszą szarlotkę na świecie i popędziłam od razu pod Twoje skrzydła, powiedz mi czy ten budyń mam wsypać taki normalnie w proszku do ciasta? nie jestem mistrzem ciast więc muszę mieć wszystko dużymi literami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana, wsypujesz budyń w proszku, ja biorę taki bez cukru :)

      Usuń
  5. dziękuję dzisiaj będę kręcić dam znać jak wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszło pyszne :) niedługo ukręcę chyba olejaka bo dobrze wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger