Kocie inspiracje

  Uwielbiam zapach nowych książek - niestety tak bardzo ulotny i krótkotrwały. Ale ludzka pomysłowość nie ma granic. Pojawił się ponoć książkowy dezodoro :) który zamieni e-booka w nowiutką, pachnącą świeżością, cieplutką jak bułeczkę - książkę prosto z drukarni. Do wyboru jest pięć zapachów. Mnie osobiście podoba się "Fuj, masz koty" :) - sama nazwa nie zachęca mnie do wąchania. 



Za taki zapach trzeba zapłacić około 200 zł - wątpliwa przyjemność. Jednak mając na uwadze oba te nurty - książka i koty - postanowiłam połączyć je w jedno - kocie zakładki do książki. Zakładki są wykonane z drewna (można je kupić na Allegro), ręcznie malowane farbami akrylowymi, zabezpieczone lakierem. Mam nadzieję, że się spodobają.



1 komentarz:

  1. Jest super, w kazdym calu jest to tekst na poziomie.

    moja strona internetowa :: allegro.Taniedlugopisy.pl

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger