Jamniki górą...

Zdenerwowany sąsiad mówi do sąsiada:
- Pański jamnik ugryzł mnie przed chwilę w łydkę!
- A co? Spodziewał się pan, że takie małe zwierzątko ugryzie pana w szyję??? 



 Mam jamnika, co prawda takiego trochę oszukanego - ale mam:) Bardzo lubię jamniki za ich charakterek:) Są, z jednej strony bardzo radosne i ruchliwe, z drugiej zaś uparte i nieustępliwe, ze skłonnością do obrażania się i okazywania tego właścicielom. Doskonałe z nich stróże, gdyż strasznie głośno szczekają. Jamniki są wyjątkowo towarzyskie, przywiązane i lojalne, ale wymagają szczególnej uwagi, troski i zainteresowania. Poza tym:
  • nie ślinią się
  • nie znoszą samotności
  • nie są psami obronnymi
  • kochają ludzi
  • są wszystkożerne
  • strasznie tęsknią
  • tyle w nich miłości ile długości :)
Na cześć wszystkich jamników powstały więc nowe zakładki. Oglądajcie i pamiętajcie, że "klasyczny jamnik to około jeden metr merdającej miłości".


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

6 komentarzy:

  1. Piękne! Bardzo mi się podobają. A mata samoregenerująca się to po prostu mata, na której można ciąć bez obaw, że uszkodzi się powierzchnię, na której się pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka by mi się przydała, jak skalpelem wycinam wzorki w kartkach :)

      Usuń
  2. wspaniałe! a ten jamnik-pianino jest urzekający:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne jamniki, jamniczki :D sama miałam jamniczkę przez 13 lat. Mogę dodać, że są strasznie humorzaste i potrafią się obrażać :D a jak się cieszą to nie da się tego nie zauważyć (przynajmniej moja taka była). Mnie najbardziej się spodobała ostatnia zakładka :) bo albo to są dwa jamniki albo jeden :) zależy jak patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To albo wszystkie jamniki takie są, albo moja jest taka jak Twoja :) To właśnie na cześć mojej Kiry powstały te zakładki :) Nie widać drugiej strony zakładki, wtedy nie byłoby wątpliwości, że jest jeden :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger