Cieniutki bigos :)

  Uwielbiam bigos, każda domowa impreza i święta nie mogą się bez bigosu obejść. Ale jak tu jeść bigos jak się jest na diecie Dukana. Dr Dukan w swojej diecie pozwala na kapustę, kurczaka, i odrobinę grzybów - grzechem byłoby nie ugotować bigosu.


Wzięłam więc puszkę kwaszonej kapusty z Lidla, dwa udka z kurczaka i do boju. Kapusta do garnka, aby już powoli się gotowała, do niej grzybki namoczone w wrzątku i starta marchew. Z udek zdjęłam skórę, wyjęłam kości i pokroiłam w kostkę. Na patelni poddusiłam dwie cebule pokrojone w półksiężyce i mięso z kurczaka. Przyprawy: pieprz, sól, ziele angielskie, liść laurowy, majeranek, papryka ostra, jałowiec, kolendra, imbir. Wychodzi niezwykle aromatyczny - polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger